Pages

Saturday, December 22, 2007

JULEFERIE

Ja, den var måske liiidt billig købt i går, men jeg nåede det ;o)

I dag har jeg gjort alt det sidste færdigt til jul - og selv med julestress kan jeg nu med stolthed sige, at jeg er KLAR til jul. selv de mindste pakker er pakket ind, alt er købt også til alle gæsterne de næste dage - dejligt.

Jeg har fået virus på min computer - det er bare nogget x%6# (indsæt selv de værste skældsord her).... og så oveni alt det andet, der er gået i stykker. . .

Jeg har også fået de sejeste hængsel tingester brads agtige dimse dutter i scrapjulekalenderen, dem er jeg godt nok glad for :o) Desværre kommer der ingen billede i dag - mit foto redigeringsprogram ligger på den sygdomsramte computer :(

Nu vil jeg nyde stilheden til manden kommer hjem og så skal der storhygges i det lille hjem.

Kan i have en rigtig dejlig lørdag derude i lille jule Danmark.

Heidi

4 comments:

  1. Tak i lige nåde Heidi - her hænger jeg stadig i bremsen og er ikke færdig. Skal afsted igen i morgen og købe det sidste. Men det bliver jo nok jul alligevel :-) Ha en god lørdag aften....

    ReplyDelete
  2. Tak i lige måde, og en rigtig god jul til jer :)

    ReplyDelete
  3. Tak i lige måde - øg øv med i computer, håber det kan fixes :)

    ReplyDelete
  4. Tak i lige måde Heidi :-)

    Du er da godt nok ramt af uheld for tiden, SURT !!!!!
    Heldigvis lyder det ikke som om det helt har ødelagt dit julehumør :-)

    Håber du og manden får en afslappende dag (uden uheld) i morgen, så I kan lade op til juleræset :-)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails