Pages

Monday, December 10, 2007

no. 11

Så oprandt den 11. dag i december - og den dejlige jul rykker nærmere dag for dag. Jeg glæder mig - ligesom da jeg var 10 år og håbede på at få en dukke :) Nu håber og krydser jeg for, at bare en i familien kan finde ud af at give mig scrapsager (eller et gavekort :)

I dag får i billeder - billeder af scrapgaver og min egen lille gave til mig selv fra KT crafts. Og i aften er jeg ligeglad med ALT jeg vil scrapppe scrappe scrappe . . . så det er hvad i får af mig i dag - jeg tager lige på blog rundfart og så er det afsted til scrapværelset, lidt sød julemusik og hundene ved fødderne og en spindende kattemis


Vi ses i cyberspace.
Heidi

3 comments:

  1. Skønne ting du har købt Heidi. Hyg dig med dit scrap. Du har så evigt ret, nogle gange skal man bare tillade sig selv at glemme alt om stress og krav om dit og dat, og bare give sig selv lov til at slappe af/scrappe.
    Og så lige en god nyhed, du har god tid til det, for jeg vil hermed forære dig en dag:-) Vi andre skriver nemlig kun 10 december:-)

    ReplyDelete
  2. Årh nogen fine ting du har fået og købt...kan godt forstå du vil scrap-hygge så ha' en rigtig dejlig aften...her d.11.december som jo sårn set er den 10. hvis det ik' var fordi du lige er en dag foran *GG*..som du jo selv har opdaget flere steder :)

    KH Jette

    ReplyDelete
  3. Dejlige sager du har købt (og fået i kalenderpakke). Du må have en rigtig dejlig scrappe-hygge-aften :-)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails