Pages

Saturday, July 19, 2008

Scrappin'





Jeg har fået scrappet en lille smule - ikke så meget som jeg har haft lyst til, men er det ikke altid sådan. Sensationen er at jeg har lavet endnu et kort! "wohoo" ;o)
Og piger.... en how to guide på sådan et lille taske kort, det kan i da ikke mene, hvis jeg kan gøre det - så kan i også, ha' det som jeres motto: "Hvis Heidi kan - så kan jeg også" ;P Nå, men de gode nyheder er så at jeg faktisk har taget billederne til en guide og den kan nok komme på sammen med en skabelon når min scanner igen virker :)
Her er så ugens produktion.
Forsat dejlig regnvåd weekend - og stol på at det bliver godt på torsdag når vi skal til Samsø for at besøge Gitte og øen. Vi skal bade, geocache, spise frisk fanget fisk og bare hygge.

Heidi

6 comments:

  1. HOV.. Cacher I også??

    Glæder mig til guiden ;)

    ReplyDelete
  2. wow nogen flotte layouts heidi. Der er sket lidt med stilen her ??
    og igen, dit kort er super flot.
    God tur til Samsø, self. bliver det godt vejr ;)

    ReplyDelete
  3. Det er bare sådan et lækkert kort - det får mig til at ville hoppe ind og prøve at lifte det med det vums :) Oh well, det må vente noget tid endnu. FEDT at der nu er udfordringer på scrapsisters - bare sig til hvis I har brug for digi el papir udfordringer også!

    ReplyDelete
  4. Hvor dejligt at se noget fra din hånd igen... det bliver til for lidt med dig.... godt der snart lurer lidt ferie om hjørnet...
    Det er rigtig skønne LO'er du har lavet, men Sommer-trolden er bare skøn...

    Tusind tak for awarden... den er jeg rigtig glad for, især fordi den er fra dig ;-)

    Knus Betina

    ReplyDelete
  5. Hvor er det nogle fine ting du har gået lavet. Kan i have en rigtig god tur til Samsø - jeg skal nok vinke over til dig, når jeg går til stranden :0)

    ReplyDelete
  6. Hihi fed overskrift på det øverste LO :-)
    Og så har du lavet et skønt romantisk kort. Det er så fint.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails