Pages

Saturday, November 29, 2008

Nu er det snart jul






Endelig fandt jeg julestemningen i dag. Jeg har fået pyntet rigtig hyggeligt op i huset. Så jeg tænkte at det måtte være tid til julehygge her på bloggen.


Jeg har fået scrappet rigtig meget på det sidste, men er ikke god til at få taget billeder


Sidste weekend var vi til luxus-scrap-sne-weekend i Nordsjælland - her. Det var en herlig weekend med den smukkeste scrapudsigt. Jeg havde sat målet med 5 LOs og jeg nåede det. Der kommer billeder senere ;)
Ellers er der gang i julekortproduktionen og de skal nok blive klar.
Nu vil jeg gøre klar til julefrokost i Odder i morgen, søndag.

Så her kommer årets første; Glædelig jul fra mig.

Heidi

6 comments:

  1. Dejlige LOer, du har lavet. Jeg har længe været i gang med juleforberedelser pga julearrangementer på arb og mine egne børn. Lige om lidt, vil jeg pakke deres adventsgaver ind, så de er klar til i nat, når en af dem skal op og tisse ; ) : )

    God jul til dig også ; )

    ReplyDelete
  2. Du har da været flittig ;)...super LO'er - jeg kan rigtig godt li' dit "Bog-LO"..hvilket lige gav mig en idé til et LO til min BOM ;)
    ..og så er det en fed overskrift du har lavet til Samson...er bogstaverne frihånds..eller hwa ?? ;)

    ReplyDelete
  3. så fik du lavet det layout med lilla i ;) flot du fik det gjort selvom du ikke kan lide farven. Hyggeligt og hilse på dig sidste wekend :)
    Rigtig god 1. søndag i advent til dig.

    ReplyDelete
  4. super super flotte alt du har fået lavet og lyder rigtig hyggeligt med en scrap weekend ;O)

    ReplyDelete
  5. Tak for sidst Heidi - det var da en super hyggelig julefrokost vi havde. Jeg skal love for du har været produktiv. Hvor er de flotte alle dine LO'er. Jeg glæder mig til at se hvad du har fået lavet da du var på luxus scrapweekend.

    ReplyDelete
  6. Skønne layouts du har lavet, det ser super godt ud med de dekorerede bogstaver. Sikke nogle flotte billeder du tog på luksus scrapturen, jeg fortryder, at jeg ikke vovede mig ud i stormen og fik taget nogle selv. Her skal også laves julekort, jeg har solgt alle mine også dem jeg selv skulle have brugt :)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails