Pages

Sunday, July 12, 2009

Ferie fri

Det er skønt at have ferie. Vi har fået løst de værste problemer og håber det hele nok skal gå. Ryggen har det meget bedre, takker for alle hilsnerne. Og tak for input om min stil, jeg er lidt mere afslappet nu og har besluttet bare at nyde af scrappe.
Jeg har fået lavet lidt til LM men ferien har også stået på masser af afslapning, sortering, oprydning og planlægning + en super sjov tur på bakken og meget mere. Så med en lille uge igen tør jeg ikke tænke på alt det vi når. Ferien er i alt fald blevet brugt fuldt ud.


Det er svært at se min journaling, men dette er endnu et billede i min strandfunds serie.

Lidt detaljer.

Hav en skøn uge i sommerlandet.

3 comments:

  1. wauw!!! super flot layout, hvor det hele bare harmonerer!!!
    lyder til i har haft en dejlig ferie, hvor er det at høre :)

    ReplyDelete
  2. Dejligt at høre, at der er fremskridt på både den ene og anden front... og dejligt at du/i nyder jeres ferie....

    Total lækker LO, jeg er vild med det hele, farverne, opsætningen, men især din "dekoration" af blomsterne, det ser bare rigtig godt ud...

    Glæder mig til at vi ses, nu er der jo kun en uge til..

    Knuz

    ReplyDelete
  3. Dejligt at høre at ryggen er i bedring og lige så godt at i nyder ferien. Godt man stadig har noget til gode :0) Det er super flot dit LO og sikke en flot blomster sammenplantning du har fået lavet. Jeg syntes altid det er svært at få det til at se fint ud. Men dit er virkelig flot. Forsat god ferie.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails