Pages

Sunday, July 11, 2010

Summertime

Årh, hvor jeg elsker sommer - med billeder, der ikke er helt i top, for de er taget med mobiltelefonen.

Vi har været i vandet med Mambo, en fantastisk lille svømmer, der elsker at gå i vandet og så bare lave en maveplasker.

Maika har vi stadig, hun er dog ikke så fotogen som den lille nye terrorist, så billederne her viser.

Denne sommer foregår hjemme, hvor jeg hver dag passer min butik www.madamtut.dk og ellers forsøger at slappe af og få samlet op på alle de ting jeg ikke har fået gjort, set og læst. Især haven har været overset, men nu begynder det at ligne noget. Den første stokrose er sprunget ud - jeg har vist den før, men jeg er virkelig glad for dem. Den er sort og super skøn.

Roserne er endelig kommet og alt er dejligt i haven. Dog tror jeg at jeg i sidste uge tog livet af en af mine klatreroser, ved at sætte ild til den :/ jeg skulle bare lige fjerne lidt ukrudt under den med brænderen.


Meget lidt kreativt er der blevet lavet, men i næste uge er jeg sikker på at jeg ikke kan vente mere.



Endnu et lille sneak peak af hvad min blogcandy indeholder. Alle der smider en kommentar til dette indlæg eller et af de andre deltager også :)


En filmanbefaling.
Twilight: Eclipse - Elsker bare vampyrer, elsker Edward og Bella og hele verden omkring dem. En utrolig flot film med eksperimenterende kameravinkler, godt setup og skønne billeder. Der mangler naturligvis noget i handlingen i forhold til bøgerne, men jeg kom alligevel ud med en meget god mavefornemmelse af at jeg havde genoplevet de følelser jeg fik, da jeg læste bogen.

Oh - og så har jeg shoppet :) Lidt, meget lidt.
Så også en anbefaling af en total lækker tapeshop m.m. som jeg har fået til at sende til DK - så i andre også kan nyde godt af det.

I dag fik jeg den dejligste PB fra en skøn scrapper, der læser mine blogs - 1000 tak, jeg blev meget meget rørt. Og tak for alle de skønne skønne kommentarer, jeg sætter utrolig stor pris på hver eneste af dem.

That's it.

Hugs
Heidi

5 comments:

  1. Hvor ser det bare superhyggeligt ud :) Ja det er uretfærdigt at vi to scrapper og så begge har en hund der ikke er fotogen! Men den lille Mambo er nu lækker.
    Jeg nyder at læse din blog og fælge med i dit liv. Du har en dejlig måde at skrive på :)
    Ps..jeg har købt nogle sko der liiige er dig :)

    ReplyDelete
  2. ..der er vist bare nogle hunde som ikke har fornemmelse for at stille op til fotografering. Vores lab tror, at et klik betyder kom.. og så at kom betyder.. ingenting GG
    Dejligt at se, at du nyder sommeren. I denne her varme kan man vist heller ikke så meget andet.

    ReplyDelete
  3. Skønne sommerbilleder både af hundene ; ) og havens blomster.

    ReplyDelete
  4. hvor ser det dejligt ud det hele ! mambo er for skøn!! hvis du har læst min blog idag, så kan du læse saga har fået water tail :( pas lige på når han godt kan lide at svømme ham den lille Mambo, får det er ikke sjovt :(

    ReplyDelete
  5. Det var ellers en flot farve din stokrose har! Det er dejligt at se billeder fra din have - det er så hyggeligt at kunne følge lidt med.

    Jeg tænker tit på dig - vi må snakkes snart igen. Kram.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails