Pages

Sunday, May 1, 2011

Cykelterapi

Jeg har fået ny cykel - eller jeg har fået cykel, det er mange år siden jeg sidst har haft en. Den seneste stod næsten 10 år i garagen, efter jeg var blevet kørt ned. Og så smed jeg den ud.
Så det var med bævrende ben efterfulgt af kluklatter at jeg i dag steg op på en cykel igen - og ved i hvad, det var fantastisk. Så fedt at jeg efter at have kørt en tur rundt i kvateret måtte ind og have lidt at drikke (for det er jo hårdt det der cykling) og så afsted igen. Jeg kørte og kørte og glemte alt om tid og sted, og det var skønt! Absolut f****** fantastisk. 7,5 km. blev det til.

Man kan da ikke blive andet end i godt humør når man har fået en cykel, der ligner en candyfloss - og med doodles.


Cykler du? 

xoxo
Heidi

16 comments:

  1. Hvor er den super fantastisk sej....ja jeg cykler har faktisk 2 stk en til almindelig, cykle børnene i børnehave, skole og hente mælk cykel og min dejlige racercykel som jeg cykler ture på og til job, har godt nok kun 8 km men jeg nyder turen og at lege jeg er den Danske kvindelige mester i cykling:-)
    Dejligt du kom op på "hesten" igen
    Anja

    ReplyDelete
  2. det er godt nok et flot eksemplar du har fået der, pink og med doodels så kan man vel ikke forlange mere - jeg har en fin cykel men jeg er ikke så god til at få den brugt, bruger den slet ikke i hverdagen (for langt på arbejde) og det er ikke så tit vi gider tage cykler med når vi skal på camping

    ReplyDelete
  3. Super fin cykel.
    Jeg cykler næsten hver eneste dag. (På nær når det er vinter og glat).
    Jeg elsker min cykel og har faktisk også 2 stk (faktisk 3 fordi jeg også har en gammel i kælderen).
    Jeg har altid cyklet en del. Da jeg gik på universitetet cyklede jeg fra Holte til kbh næsten hver dag (= 18 km hver vej).

    ReplyDelete
  4. Wauooo for en flot cykel. Held og lykke med den.

    ReplyDelete
  5. Hvor er det en flot cykel. Men sig mig lige... hvordan har du tid til at blogge? Skal du ikke pakke?
    Yes, jeg cykler hver dag hele året rundt : )

    ReplyDelete
  6. Jeg hader at cykle... har ikke haft en cykel i mange mange år! Men når jeg ser din: Ihhh hvor er den fin! jeg kunne jo bare trække den ved siden af...
    Tillykke med den!

    ReplyDelete
  7. Guuud, det er jo en rigtig scrapcykel med alle de doodles. Hvor lækkert. Tillykke med den.
    Måske skulle du anskaffe en trailer til cyklen - nu hvor du skal flytte....

    Næh, jeg cykler ikke. Desværre - for jeg burde !

    ReplyDelete
  8. Ejjjj det da en total drømme cykel...
    Den slår altså min som er lilla med blomster(godt nok 8år gammel nu men stadig lige så flot da den står i garagen og hygger sig alene)
    Jeg kan desværre ikke rigtig cykle mere pga dårlig ryg og krop i det hele taget, misunder inderligt alle dem der cykler.. Jeg elsker at cykle... At mærke luften ramme ens kinder og friske en op, opleve naturen på en helt anden måde end i en bil.. Desværre bor vi på landet hvor der kun er køer og marker at kikke på så selvom jeg evt havde måtte cykle var der ikke meget ved det for tit...

    Håber du bliver rigtig glad for din yndlinge drømme pink cykel..

    ReplyDelete
  9. Så utrolig herlig det ser ut, og lekker sykkel!

    Nei, jeg sykler ikke. Tenkte at jeg skulle kjøpe en da vi flyttet til Danmark, men kom aldri så langt. Er veldig glad i å gå da, så det gjør jeg hver dag i et eller annet omfang.

    I dag LØP jeg faktisk 7 km, og ja, jeg løp hele veien. Sammen med ei venninne, det gikk bare så hurtig og vi hygget og snakket hele veien. Nå er mitt høyre kne ikke helt medgjørlig, og jeg har spist som en hest i hele dag, så kan da merke at det ikke er noe jeg gjør hver dag ;)

    Kos deg som syklist, og la nå for guds skyld vær å bli påkjøert denne gangen vennen!

    ReplyDelete
  10. Tillykke med din nye cykel, den er da bare for sej :0) Jeg vil gerne cykle, men der er sgu lidt langt for mig hvis jeg skulle f.esk. cykle på arbejde. Og det blæser næsten altid her, men jo jeg cykler når det er varmt og solen skinner. Især en lille tur til stranden med badetøj.

    ReplyDelete
  11. Hvor er den da bare vildt smuk!! Jeg er SÅ misundelig for min er bare sort. Ja jeg cykler skam; om vinteren spinner jeg (eller jeg gjorde indtil skulderen mente noget andet) og nu her er jeg oppe på at kunne cykle 8 km ingen min skulder siger stop, men jeg bliver ved og øger km lige så stille så skulderen kan følge med :)

    ReplyDelete
  12. Wawww, sikke en cykel. At cykle i naturen giver, synes jeg, en indre ro (kunne være det skulle være overskriften i opgave 1 :-) ). Ja, jeg cykler hver dag alt det mine arme kan holde til. Vi tog førhen på lange cykelferier, 800- 900 km på 8 dage, nogle af vores allerskønneste ferier. En tur i frisk modvind er skøn, synes jeg!!!

    Så fortsat gode cykelture!!!

    ReplyDelete
  13. Skønt med ny cykel - tillykke.
    Jeg cykler hver dag til og fra arbejde (i alt 20 km om dagen). Jeg kalder det gratis motion. Jeg elsker det, og er rigtig stædig for det er hele året.

    ReplyDelete
  14. ej hvor skønt!! den bliver du glad for :) og velkommen i klubben med lyserøde cykler ;)
    kan også godt lide at cykle, og nogen gange kører jeg en riiiigtig lang tur på mange km.

    ReplyDelete
  15. Åh, nu kan jeg høre dig køre rundt og skraldgrine - juhuu et dejligt billede det er. Tak for smilet og god tur.

    ReplyDelete
  16. Uha lækker cykel, du har fået : )Stort tillykke den skal du nok få kørt mange Km på : )
    Yes jeg cykler, har også næsten lige fået en lækker en : ) min er bare off white.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails