Pages

Monday, June 13, 2011

Art journaling

Jeg elsker ALT hvad jeg kan lege med af farver og der kan komme på mine hænder. Det kan sværte, mist, lim og maling.


Her et uddrag fra min en af mine art journals. Jeg har ikke vist noget af det endnu, for jeg synes ikke de er sådan... visbare ;) Men jeg absolut elsker at lave dem.

Leger du med art- eller junkjournals?

Sorry for billedekvaliteten i øjeblikket, jeg kan ikke finde min kortlæser og kort til spejlreflekskameraet...??? Hvor har jeg lagt det?? Alle flyttekasser er pakket ud...

Happy, hyggelig regnmandag
Heidi

3 comments:

  1. Wow, hvor ser det godt ud!
    Jeg scrapper ved sofabordet, derfor kan jeg ikke grisse alt for meget. Måske er det derfor jeg holder så meget af CAS ; )

    ReplyDelete
  2. Ja det er skønt at få lov til at "grise" med maling, sværte osv.
    Hvor er det en super lækker side, det ser kanon godt ud! Jeg laver ikke art/junque journals...endnu, men det komemer helt sikkert på et tidspunkt. :)

    ReplyDelete
  3. Hvor ser det bare godt ud : ))
    Super fedt, og jeg kunne godt tænke mig at prøve, men så tror jeg liiiiige jeg skal ud og købe en meget stor voksdug, da jeg også scrapper i stuen *GG*
    Det skal nok komme på et tidspunkt
    Rigtig god dag ; )

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails