Pages

Tuesday, December 6, 2011

Hæklet etui til iPhone

Jeg blev færdig med mit etui for et par dage siden, og så forsvandt det i går. Pist væk var det! I går fandt Peter det i vaskemaskinen, så nu dufter det rigtig godt. Det er blevet lidt fladmast, men ellers er der ikke sket noget.

 Det startede med en opskrift, men den ville bare ikke som jeg ville. Så jeg fandt bare selv på noget, det også kunne udfordre mig lidt. Jeg har hæklet rum i bunden til strøm og i toppen er der plads til headset. Her er det bagsiden.

Jeg er ingen erfaren hækler, så mine kanter blev ikke så kønne, heller ikke efter jeg fik hæklet siderne
sammen.

Nu er jeg startet på et etui mere. Jeg er vild med farven, og æblegrøn er da lækkert til den hvide iFon ;) Jeg synes også at det første blev lidt for løst i det. Jeg hækler det rundt, for at undgå de grimme kanter - og så elsker jeg bare at hækle - total hyggeligt.

Hækler du?

14 comments:

  1. Godt den kom frem igen he he - man kan da kun blive glad af den skønne grønne farve og så fryser din iPhone jo ikke mere ! Jeg hækler også og er igang med håndledsvarmere som er gode at have ved hånden for tiden ! God hæklelyst ..

    Juleknus Hjørdis ;0)

    ReplyDelete
  2. Ja, du kan tro jeg hækler, det er nemlig så hyggeligt, og det færdige arbejde har en hel anden "hold" end strik, men for tiden strikker jeg en islænder med mønster krave og det hele til Lause og Ellemors lille hund Ebba, jeg skal nok lægge den på bloggen når den er færdig. tusind tak for dine kommentaren Heidi, tænk hvis du ikke havde hjulpet mig da den var dum, ja så havde jeg sikkert ikke haft nogen blog i dag, hvor ville det ha`været trist. knus morkaren.

    ReplyDelete
  3. Sikke et fint etui. Lækker farve.

    ReplyDelete
  4. Det er et flot etui du har lavet/er i gang med, og farven fejler jo heller ikke noget.

    ReplyDelete
  5. Det blev godt nok et flot etui. Og i den farve troede jeg ikke lige, det kunne forsvinde...hæhæ. Heldigt I ikke fik æblegrønt undertøj efter den vask...(=har erfaring for det - men i lyserød)
    Jeg synes da det er fornemt med alle de huller til udtag og med strop. Flot og da især hvis du er nybegynder.
    Jeg har hæklet meget tidligere. I beg. 70'erne var det jo moderne med jakker og veste i alle farver og faconer. Og karklude og håndklæder, der ikke kunne bruges til formålet, men pyntede på ethvert badeværelse.
    Men i dag gider jeg ikke. Jeg vil kun scrappe....
    Hyggelig 6. december til dig.

    ReplyDelete
  6. Wow sikke et fedt itui : ) helt vild med den farve, og hvis du ikke skal bruge din første udgave er jeg sikker på at den også passer til en sort Iphone tihi..
    Jeg synes den er super flot. Hækle, kan jeg en lille smule, men tager mig ikke tiden til det, selv om det er rigtig hyggelig.
    Godt at du fandt den igen og det ikke var gået ud over vasketøjet ; )
    God fornøjelse med hækleriet og tlf : )

    ReplyDelete
  7. Nej, hvor er det fint ! Kommer der en opskrift ?!?!?! ;)

    I vaskemaskinen....pyh, så er du da heldig det stadig har den størrelse det har !

    ReplyDelete
  8. Det var godt at det kun var etuiet der var i vaskemaskinen!
    Jeg synes at det er totalt sejt. Både farven og det at det er hæklet!!!!!

    ReplyDelete
  9. Den er super flot din "frakke" til din Ipone...
    Nej jeg hækler ikke, har do lige sat min svigermor på en stor opgave for mig...en hæklet jakke som jeg fandt opskrift på i et gl. ugeblad....hun er godt igang, måske er den klar inden jul:-)
    God tirsdag aften

    ReplyDelete
  10. Jamen, du har da haft besøg af drillenissen =D
    Vær glad for, han ikke var af den dårlige slags, du ved den, der sørger for at alt vasketøjet, får en misfarvning =D
    KH Lonnie

    ReplyDelete
  11. Damn! Det er flot! Og så skøn en farve... Vildt misundelig!
    En julegave til mig måske?

    ReplyDelete
  12. Nej jeg hækler ikke .- jeg kan simpelthen ikke finde ud af det .- jeg tror jeg er strikke og hækle analfabet ... !! ... men hvis man lige kunne bestille en i Magensa, til min HTC incredible S ?? ..

    He he ... :)

    ReplyDelete
  13. Sødt etui du fik lavet til din iPhone eller hva den nu hedder *G*
    Jeg ka sgutte hitte ud af at hækle - jeg holder mig til scrap.

    ReplyDelete
  14. Fint etui :) Godt den ikke var krympet i vask, så skulle du ud og ha købt en mindre telefon LOL

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails