Pages

Tuesday, December 27, 2011

Top 10 2011

Det blev året, hvor jeg blev glad for simple scrapbooking, fjer, stempler, splats, bannere, tags&twine, punches og washi tape. Det har også været et scrapår, der er præget af at jeg har lavet andre kreative ting, og hvor jeg har begivet mig ud i modeling paste og mixed media. Jeg har hæklet, lavet art journaling, malet, tegnet, lavet en masse minialbums og ikke mindst haft gang i online projekter, en eBog, hvor favoritlayoutet er i, og jeg derfor ikke kan vise her. Det er blevet til omkring 70-80 layouts i 30x30 og A4.

Nu glæder jeg mig til næste år, hvor jeg i høj grad vil nyde den ro jeg et eller andet sted er ved at finde, og jeg vil nyde en masse "mig-scrap-krea-tid" uden dårlig samvittighed, og uden at det skal være projekter. Jeg vil deltage i online kurser og scrappe for at scrappe. Jeg vil blive bedre til at redigere og fremkalde FÅ billeder. I stedet for mange uredigerede. Jeg skal også være tro mod mig selv, og den stil jeg kan lide og stadig udfordre mig selv, shoppe nye lækre ting og prøve nyt.

Her kommer en vilkårlig rækkefølge af min top 10 layouts. Dog må jeg sige at det øverste er min favorit, fordi jeg endelig har taget hul på at scrappe min (meget savnede) far. Andre har jeg slet ikke vist endnu :) So here goes...

 




I'm thinking of trying to blog in english? Thoughts? Maybe along danish?

Happy scrappy newyear.
Heidi

6 comments:

  1. Flotte LOer, men det sidste havde jeg ikke glemt, det er bare så flot, godt nytår til dig Heidi og dine kære fra morkaren.

    ReplyDelete
  2. Rigtig flotte LO'er. Er helt vild med det første. Rigtig godt nytår.

    ReplyDelete
  3. Super lækre Lo'er du har lavet : )
    Håber 2012 bliver året hvor du får masser af ro og Scrap tid kun for dig selv : )


    Rigti godt nytår til dig og dine : )

    ReplyDelete
  4. Rigtig flott layouts! Jeg er vild med... dem allesammen.
    Rigtig godt nytår til dig og din lille familie.

    ReplyDelete
  5. Rigtig godt nytår til dig og dine :-) Nogle fantastiske flotte Lo'er du har lavet Heidi. Glæder mig til af følge din blog i 2012 :-)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails