Pages

Friday, December 16, 2011

Zentang-hvar-for-noget?

Jeg har fulgt med, jeg har kigget, også på Pinterest, hvor jeg har unfollowed de boards, for det var slet ikke noget for mig. Det kom på en gang, trenden og så var det som om det forsvandt lidt igen. Men så den anden dag så jeg denne DIY omhandlende Zentangle.

Her er mit første take.

Undskylder det uskarpe billede. Men sjovt er er, ren meditation! Jeg har altid lavet små doodles og telefontegninger, men  jeg har aldrig overvejet at sætte det i system.

Jeg forstiller mig at bruge det sammen med art journaling eller bare som det er :)

Happy juleweekend.
Jeg skal til scrapjulefrokost - hvad skal du?


7 comments:

  1. hold da helt op det ser godt ud !!

    ReplyDelete
  2. Lækkert - jeg er også blevet grebet lidt af dillen, og jeg samler også mønstre på Pinterest som jeg senere vil bearbejde og putte i sammenhænge, evt. som du i jornaling ! Kommer i tanke om at så har jeg doodlet også da jeg dekorerede på porcelæn, sådan ubevidst. Jeg var til julehygge aften igår så idag afslapning ! God scrappe julefrokost !
    Knus Hjørdis :0)

    ReplyDelete
  3. Det er så hyggeligt :) Rart bare at kunne slå hjernen fra til noget "idiottegning", meditativt, ligesom du siger :)

    Klem Pernille - pescno.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Flot er det, men min hjerne kører rundt når jeg kigger for længe på det *lol*

    ReplyDelete
  5. Flot ser det ud - lige til et LO, synes jeg.
    God julescrapfrokost.

    ReplyDelete
  6. Super flot :) Jeg fik også lavet et par stykker, der dillen kørte, men det er ikke rigtig noget for mine dumme håndled :( Men godt ser det ud! :)

    ReplyDelete
  7. Den trend er jeg så slet ikke hoppet på og gør det nok heller ikke, men sjovt ser det da ud. Håber du havde en god julefrokost

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails