Pages

Sunday, January 15, 2012

Om at hækle

I går var jeg på hæklekursus hos Yarnfreak, det var vældig godt.

Her er jeg i gang med noget popcornstich, det var rart at lære noget nyt, og jeg tror at jeg kan læse en opskrift ordentligt nu. Jeg elsker at hækle, det er så nemt og lige til, en lydbog i ørerne og så derud af - total hygge.

 From a crochet class yesterday.

Jeg købte et lille kit og denne vildt over lækre bog - en craft journal af denne skønne kvinde.


 Crafty journal from Pip Lincolne  :) Luuuuuuve it! Kinda like a Smash.

Scrappet har jeg også i denne uge, og været artsy. Layoutet som du kan se sneak fra her er til Projekt 52 i morgen.

A scrapproject - love love love the colors.

1 comment:

  1. Der lyder som en rigtir god oplevelse, det kunne jeg også rigtig godt tænke mig at prøve.

    Bliver spændende at se mere af scrapprojektet.

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails