Pages

Wednesday, August 15, 2012

Vacation

Gone packing the suitcases - with a smash kit of course.
Jeg er ved at pakke kufferter. Og har smidt et lille smash kit der i.


I'm off to Greece in a couple of days. We look forward to visit paradise on earth again.
Vi rejser til Grækenland på lørdag. Vi skal en dag til paradiset igen. Det er uden tvivl det smukkeste sted jeg nogen sinde har været. Elafonissi, Kreta ;) mor og hundene bevogter huset i mens.

This gorgeous place we just have to revisit and spend a whole day ;-)

When we return we are off to our new home.
Når vi vender hjem skal vi flytte - og vi glæder os.

Vi ses om et par uger. Pas godt på jer selv.

xoxo Heidi

.... on that note...

8 comments:

  1. Åh, hvor ser det også bare smukt ud!! Rigtig god tur og nyd den!!

    Knus :)

    ReplyDelete
  2. Rigtig god ferie, og kom nu også godt og sikkert hjem igen. knus morkaren.

    ReplyDelete
  3. Rigtig God Ferie!!!
    Og WAUW et fantastiskt smukt sted du har skudt der!

    ReplyDelete
  4. Wowww der ser smukt ud!!!
    Håber i får en fantastisk dag og nyder
    den hver eneste dag :)

    ReplyDelete
  5. Yessss...Hils på elafonissi, det er jo superskønt ;-) Jeg troede jeg var kommet til paradis da jeg parkerede bilen dernede...God ferie

    ReplyDelete
  6. Hold nu op, hvor det nøjagtigt ligner paradis =D
    Håber du får en dejlig ferie

    ReplyDelete
  7. Have a nice holiday! That picture looks lovely!

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails