Pages

Monday, October 22, 2012

Oldie but goodie

Wohoo - I am so creative theese days, and I cannot wait to share it all with you. I an working on a live workshop, to share with the beautiful danish scrappers. I'm also working on my inner artsy self, with a lot of help from Lifebook.

I finally got my video camera working. I'm taping my proces and techniques to share with you - *yey*. Now I have to learn to really edit the videos.

This weekend I hosted a cybercrop at Scrapsisters Forum. It was so much fun, even though I didn't get to scrap much. Sunday was my day off this week - pheww I needed that. And I was ofcourse making art and scrapping. I finished this layout. Lots of fun and gold splatters. 

And loook - my beloved & old camera, a Canon D20 is working with me again *sigh*.






Mit dejlige kamera virker igen, så nu kan jeg tage gode billeder igen *yey*. Jeg er super kreativ for tiden, og arbejder blandt andet på et kursus, som kommer til scrap-a-mania i november. Glæd jer, det bliver så sjovt.

Jeg har også fundet en løsning på at optage videoer. Dog ikke uden mandens hjælp :-/ Så det vil i også kunne finde fra mig i nærmeste fremtid.

Jeg deltager i Lifebook, og har også tænkt mig at deltage næste år. Det går meget af min kreativ tid med, jeg kan rigtig godt lide at min selvudvikling sker igennem kunst.

Det layout jeg viser i dag er det jeg startede på til lørdagens cybercrop hos Scrapsisters. Det var en vildt hyggelig dag, med gæster og masser af sjov. Jeg fik ikke rigtig scrappet, så på min ugentlige fridag, søndag, var jeg naturligvis kreativ og fik leget layoutet færdigt. Cool ik`? Masser af glitter og guld splats, i nederste højre hjørne har jeg stemplet med Glimmer glam.

Happy day
Heidi

3 comments:

  1. Mmmmmm... Hvor er det bare lækkert!! Super fede splats!!

    ReplyDelete
  2. Skønt LO. Må øve mig i splats.

    ReplyDelete
  3. Lækkert lækkert layout! Splatsne passer utroligt godt til billedet. Og guldet ser godt ud!

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails