Pages

Saturday, October 27, 2012

Welcome: Janna Werner

I feel SO lucky these days. Janna Werner is coming to Denmark to teach. I'll fill you in tomorrow. I can't wait to meet Janna, I have stalked her for a long time. She came into my scrap-world in no time, and I just fell in love with her, with her happy and intuitive style, her encouragement and her personality. 

Yesterday you could read an interview (in danish) that I did with Janna for my scrap-mag www.scrapsisters.dk 
Today we get a bit close up and personal ;-)

Let med present - Janna Werner, 33 years, designer, teacher, editor in chief at scrapperin and so much more. And she is married to a Dane - we already love her - right?



5 words that describes you
Passionate, optimistic, caring, sometimes a bit lazy and procrastinating...

Show me your studio




I am currently planning to redesign my studio and am collecting lots of workspace inspiration on Pinterest lately... I think I´ll go for a black/white/wood color scheme..

Show me your favorite layout

Best scrap snack
You know what? I never eat when scrapping... but if I would, it would probably be grapes – I love grapes :-)

Favorite tv-show  & book
I am a tv-series junkie!! There are lots of series I enjoy: NCIS, Dexter, Vampire Diaries (blush) (edit: I happen to know that Janna is on "team Claus" while I am on "team Damon";-), Big Bang Theory, How I Met Your Mother, ... when I was young, I was a huge fan of Knight Rider :-)
Favorite book... I should probably say something smart now like something from Goethe or Shakespeare... but actually I love Harry Potter and Twilight Saga (shame on me...)

Other passions
Animals – I could never live without them! We got a dog, 2 rabbits and a few fish. Love them all!

Where to stalk you:
Email: janna@jannawerner.de

Thank you so much sweet Janna. Can't wait to hug you in Denmark.

**********



Jeg føler mig så heldig i disse dage. Janna Werner kommer til Danmark for at undervise på www.scrap-a-mania.dk for Scrapsisters. Det vil jeg fortælle mere om i morgen. Jeg kan næsten ikke vente med at møde Janna, jeg har jeg fulgt hende i lang tid. Hun kom ind i min scrapverden på ingen tid, og jeg faldt bare for hende, hendes glade og intuitive stil, hendes opløftende kommentarer og skønne personlighed.

I går kunne i læse et interview som jeg lavede med Jannawww.scrapsisters.dk
I dag møder vi Janna lidt tættere på.

Jeg præsenterer:

Janna Werner, 33 år, designer, underviser, chefredaktør Scrapperin og så meget mere. Janna er gift med en Dansker - så vi elsker hende allerede -ikke ;-)



5 ord der beskriver dig
Lidenskabelig, optimistisk, omsorgsfuld, og undertiden lidt doven og udsætter tingene ...

Vis mig dit studio




Jeg har i øjeblikket planer om at redesigne mit studio og jeg pinner masser af inspiration Pinterest. Jeg tror, ​​jeg vil gå i en sort/hvid/træ-retning.

Vis mig dit favorit layout
 

Din bedste scrapsnack
Ved du hvad? Jeg spiser aldrig når jeg scrapper, men hvis jeg gjorde, så ville det sandsynligvis være vindruer - jeg elsker vindruer :-)

Favorit tv-show & book
Jeg er en tv-serie junkie! Der er masser af serie jeg nyder: NCIS, Dexter, Vampire Diaries (rødmer) (red. Jeg ved tilfældigvis at Janna er på "Team Claus" - som i kunne læse i går, så er undertegnede på "Team Damon"), Big Bang Theory, How I Met Your Mother. Da jeg var ung, var jeg stor fan af Knight Rider :-)

Yndlingsbog ... Jeg burde nok sige noget smart som Goethe eller Shakespeare ... men faktisk jeg elsker Harry Potter og Twilight (skam mig ...)

Andre lidenskaber
Dyr - Jeg kunne aldrig leve uden dem! Vi har en hund, 2 kaniner og et par fisk. Jeg elsker dem alle!
1000 tak kære Janna. Jeg glæder mig utrolig meget til at møde dig og give dig et stort knus (og lære dig noget dansk)
 

No comments:

Post a Comment

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails