Pages

Tuesday, December 4, 2012

Lucky AJ

AJ = Art Journaling = My new love of this year.
I made this video for Scrapsisters.dk


Art Journaling har vundet mit hjerte i år. Jeg troede ikke at der var plads til endnu en kreativ hobby.
Videoen her er lavet til denne artikel på Scrapsisters om Mixed Media.

Another example of an Art Journaling page. I love that I can just be me, let go and be free.
Et andet eksempel på et AJ side. Jeg elsker at jeg bare kan være mig selv og være fri.



I går kom der endnu en lækker artikel på Scrapsisters. Denne gang om vores herlige tur bag om kameraet på How2Scrap.
Happy day
Har du en art journal?
Ser du How2Scrap?


Heidi

5 comments:

  1. er også vild med andres AJ, men kan bare ikke selv finde ud af det... god tirsdag

    ReplyDelete
  2. Uha det ser godt ud, indtil nu har jeg ikke kastet mig ud i Art Journaling men måske på et tidspunkt.
    Jeg ser da How to scrap, når jeg husker det tihi.. godt de bliver genudsendt indtil flere gange : )
    Rigtig god 4 dec Heidi : )

    ReplyDelete
  3. Jeg er vild med din Art journaling.
    Nej, der er jeg desværre ikke kommet til endnu. Jeg har ligesom ikke scrap pladsen til at svine.

    ReplyDelete
  4. Yum yum! Du har grisset igen :-) På skønneste maner

    ReplyDelete
  5. Oiii ... det ser skisme godt ud! Jeg er vild med farverne, du har brugt!

    Knus :)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails