Pages

Saturday, December 1, 2012

Oh my

Oh how time flies. Way to fast :) Well up and around again, I have so much to share.
First let me show you pictures from a awesome weekend at www.scrap-a-mania.dk with new and old friends. I did make a layout, as you will see later this month.

Scrapsisters = me ;-) had booked Janna Werner for a workshop, and it was the coolest layout ever made at a workshop - with great help from SODAlicious, Garn und Mehr and lots of lovely Chic tags.

We had SO much fun :)

Jeg vil starte denne december blogning med at vise lidt fra en super fed weekend. TAK til scrap-a-mania folket fordi Scrapsisters måtte deltage. Vi havde det så fantastisk og tak til alle de skønne mennesker, der kom og hilste på. Jeg fik nye venner og krammet på en masse dejlige sjællændere. At jeg så for anden gang på 3 uger tog fra Sjælland med en sygdom i baggagen taler vi IKKE om ;-)

 Eva og kit Kat
 
 Smile Janna!

Jeps, åbent utroskab. Her kysser jeg med (eller på) Fifty, maskotten fra Operation Skriv Hjem

 Kurset med Janna var helt igennem fantatisk.

 Hele det dejlige kursus hold og deres smukke layouts.
 
Endelig fik jeg krammet på AC - (kom så på bloggen igen ;-)


Senere vil jeg vise mine layouts fra www.scrap-a-mania.dk :)


I will try to blog every day until christmas eve.

xoxo
Heidi






8 comments:

  1. God morgen og glædelig 1. december! Det var så hyggeligt at hilse på dig og lige sludre lidt. Glæder mig til at læse med her i december.

    ReplyDelete
  2. hvor ser det bare ud som i har hygget♥

    rigtig god 1 december.
    knusss

    ReplyDelete
  3. Det var så hyggeligt, at hilse på dig igen.
    Det kursus ser bare så godt ud! Jeg har set flere resultater derfra.
    Tillykke med dagen og god bedring.
    God 1. december!

    ReplyDelete
  4. Super gode billeder :)
    Hvor ser det bare hyggeligt ud med kurset..
    Dejligt at hilse på dig, selvom det desværre
    blev kort...
    Håber du alligevel havde en dejlig weekend selvom du
    ikke kan "tåle" den sjællandske luft :)

    Glædelig første december til dig fra mig :)

    ReplyDelete
  5. Spændende at se når det endelige resultat kommer på bloggen, for hyggeligt ser det ud :-) glædelig 1 december...

    ReplyDelete
  6. OMG Fifty er blevet voksen - og nu skal jeg til at passe på ham når der er søde piger i farvandet. TAK for billeddokumentationen - håber du er tilgivet derhjemme for kysseriet =0). Og PS jeg glemte helt at skrive på bloggen ved dit og Fiftys billede at det er nogle SEJE negle I havde på turen. God bedring og god december. KH C og Fifty som sidder og rødmer i baggrunden.

    ReplyDelete
  7. Tak fordi i fik Jenna til SAM, - og tak fordi jeg ENDELIG fik hilst på dig IRL :) ..

    Det håber jeg bestemt ikke bliver sidste gang :) .-Knus fra Hanne

    p.s. pas på med de der bjørne Heidi.....

    ReplyDelete
  8. Ser godt ud det kursus med Janna. Det var hyggeligt, at få sat "ansigt" på dig =D
    Glædelig 1. dec

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails