Pages

Thursday, December 13, 2012

Selfportraits









Before I started scrapping I hated pictures of myself. I hated seeing them and having them taken. But as I get older, more comfortable with the way I look and the urge to scrapbook myself I have become more and more comfortable with selfportraits. And I take them as often as possible, sometimes with funny faces. Then I edited them, often with my iPhone and aaaaaalllll the camera apps I got. Or with Picmonkey or Photoshop. 
I evolve, get to know my selv better and like myself more and more, the more I scrap myself. And you know what - I have gotten to know myself much more. I'm telling my story, life the way I see it.

Jeg elsker at tage selvportrætter. Før i tiden hadede jeg billeder af mig selv, og jeg kunne ikke fordrage at få dem taget. Men jeg kan ikke sige andet end at jeg elsker at tage billeder af mig selv, og scrappe dem bagefter. Jeg har lært mig selv bedre at kende, jeg kan se mig selv i øjnene, og jeg scrapper billederne og fortæller min historie om den verden jeg ser. 
Jeg redigerer billederne med Picmonkey eller med Photoshop. Og ligesom med min scrapbooking, så leger jeg mig frem. Jeg bruger rigtig meget min iPhone og de mange apps der kan fås dertil.

Fornylig har jeg leget fotograf/model sammen med en veninde, og det kom der rigtig mange sjove billeder ud af ;-)

 

Tager du billeder af dig selv? Kan du lide det?

xoxo
Heidi

 

2 comments:

  1. Skønne billeder af dig :) Og for at svare på dit spørgsmål; NEJ jeg tager ikke billeder af mig selv og jeg vil heller ikke tages billeder af. Jeg er hamrende grim på billeder..så nej tak :)
    ..Men jeg beundre dig for at du gør det og er misundelig over at jeg ikke tør :)

    ReplyDelete
  2. Jeg synes du vildt sej, det beundrings værdigt at du kan have
    det sådan :)

    Jeg elskede at få taget billeder da jeg var teenager/ yngre og
    åle slank..
    Der var jeg ofte model for amatør fotografer og nød det virkelig,
    men idag der hader jeg alle billeder af mig selv fordi jeg er blevet
    tyk og ikke føler mig tilpas på et billede og ikke kan "genkende" mig
    selv i det hylster ..
    -men jeg ELSKER at fotografere og tage billeder af andre ;)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails