Pages

Sunday, December 2, 2012

This years December Daily

Last year I made this December Daily. This year I have gone more traditional - yes! me! Yaikes! We made a kit and are scrappin' with 50 other Scrapsisters girls. Yey! I actully love this album already.

Et lille kig ind i min December Dagbog. Den er noget mere traditionel end min December Daily 2011. Men det gør slet ikke noget, for den bliver total lækker alligevel :)

 



I'll show you some more later.
Jeg skal nok vise mere senere på måneden, når der er kommet billeder og tekst til.


Are you making a December Daily album?

Laver du December Dagbog? 

:)
Heidi                                                                                                                                                                                                       

4 comments:

  1. Lækker, lækker decemberbog. Og sikke flotte papirer ! Og fede guldbogstaver.
    Nej, jeg er ikke med på bølgen. Jeg har haft mit eget system med dagbog i december i 40 år, og det vil jeg ikke lige ændre. Det er så sjovt at kigge tilbage i de gamle bøger. Så jeg kan godt forstå der er mange der er med på december daily.

    God 1. søndag i advent.

    ReplyDelete
  2. Det ser da super lækkert ud - jeg vil glæde mig til at se mere som måneden skrider frem. Selv laver jeg ikke en fysisk decemberdagbog, men bruger i stedet bloggen lidt som dagbog.

    ReplyDelete
  3. Lækker bog.-)
    Ja på min blog kan du også se jeg har lavet jule smash:-)
    jeg må igang fra igår...der er lidt at berette:-)
    God adventssøndag

    ReplyDelete
  4. Jo jo! Jeg har verdens dejligste lillebror!
    Det er altså en dejlig bog, du har lavet. Håber at se den live inden december er omme :-)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails