Pages

Friday, December 28, 2012

Top 10 Layouts

Traditonen tro kommer her mine 10 favorit layouts fra 2012.
My 10 favorite layouts that I made in 2012.











Ok, jeg kan godt se at det har været et artsy år :) Da en kaldte min stil "Artsy" tænkte jeg "naaarj, det er den da ikke rigtig". He he, men jo, det er den da vist gået hen og blevet. Men fino. Så er jeg topklar til nye udfordringer nu. Se også min top 10 fra 2011

Har du lavet en top 10?

Vi ses i 2013, hvor jeg får nyt website, og der sker andre enormt spændende ting.

xoxo
Heidi

8 comments:

  1. hvor er de flotte alle sammen♥

    knusss

    ReplyDelete
  2. Ja, jeg ved ikke hvad 'Artsy' betegner, men det er nogle flotte layouts du laver. Lyse og lette farver.

    ReplyDelete
  3. wow...så mye flott du har laget :)
    Min favoritt var nr. 2 med hunden....der har du brukt mange spennende teknikker :)
    Skikkelig fine alle sammen.
    Gleder meg til å se mer i 2013 :)

    Fortsatt God Jul ! :)

    ReplyDelete
  4. Skønne og festlige LOer, jeg kan særlig godt lide det med "næser" knus morkaren.

    ReplyDelete
  5. Super flot top 10!!!!!
    Jeg har ikke lavet en endnu, men det skal jeg selvfølgelig ; )

    ReplyDelete
  6. Skønne gensyn med lækre LOs og dejlige situationer kan man se. Om jeg har lavet en top 10 - You MUST be kidding!! Men HVIS jeg nu besluttede mig for at få lavet nogle LOs i 2013 kunne jeg jo lave en top 10 - det kræver jo bare at jeg mindst laver 11 ikke?? =0) Men jeg har tilgengæld vist de 1000vis af kort jeg godt har kunnet lide på OSH-bloggen i hele 2012 - det kan vel også tælle lidt?

    ReplyDelete
  7. love all of them, but the beach on is my favorite :-)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails