Pages

Thursday, December 6, 2012

Washi tape card

I'm in love with my washi tape, can't seem to get enough.


Jeg elsker mit washi tape, og jeg kan bare ikke få nok. 

This card is made with washi tape, and nothing else.
The word is cut out on my Silhouette Cameo, so cool that you can cut in washi, so many possibilities. 

Kortet her er lavet med washi tape, og intet andet - udover kortbasen naturligvis. Tillykke er skåret ud på Silhouette Cameo, det er ret cool at man kan det.

I dag har vi vandret vores lille by tynd, her er bare så skønt.
Er du også vild med hvor du bor? 
Today we have been walking around our small town, we just love it here :) Are you in love with were you live?

 
xoxo
Heidi

8 comments:

  1. Lækkert kort Elsker også mit Washi tape og det kan man aldrig få nok af : )
    Elsker mit Valby, her er butikker lige rundt om hjørnet, stort indkøbcenter, søndermarken hvor vi går dagligt. Langt er der jo ikke til noget Amgerstrand feks eller Strøget : ) tog og bus lige udenfor døren så jow jeg elsker vores sted at bo : ) rigtig god 6 dec

    ReplyDelete
  2. Virkelig et flot kort med alt det tape. Jeg er ikke så god til at bruge det - aner ikke lige hvorfor, jeg ikke lige er faldet i den rille.
    Supersmukt foto du viser i dag. Der er dejligt på dit sted - ingen tvivl om det.
    Jeg er også så glad for at bo, hvor jeg er nu. Der er noget specielt over den by og den egn man kommer fra. Og man oplever det især, når man har være væk derfra i mange år. Så skønner man mere på at være "kommet hjem igen".
    Her er fjord, skov og smuk natur, og byen rummer alle de tilbud, man kan ønske sig.
    Så det der med at: "Ude er godt - men hjemme er bedst", gælder også her.

    God 6. december til dig.

    ReplyDelete
  3. Lækkert kort. Flot at du kun har brugt Washi.

    ReplyDelete
  4. Lækkert washi-kort :)
    Flot billede du har lagt op :)
    Det er ok her hvor jeg bor, men jeg fik endnu mere fred i sindet ved at gå en tur da vil boede i Esbjerg! Jeg mangler vesterhavet ;)

    ReplyDelete
  5. Jeg er slet ikke faldet over washi tape...endnu. Måske sker det en dag, men indtil nu beundrer jeg kun de evner I andre har, når I finder på noget at bruge det til. Som f.eks dette fede kort ;-)

    ReplyDelete
  6. Jeg er heller ikke til Washi tape endnu, men hvem ved? jeg har (i to omgange) nu boet på Frederiksberg i 27 år, jeg har ikke lyst til at bo andre steder i Københavns området, her er dejligt, næsten som en provinsby midt i København. knus morkaren.

    ReplyDelete
  7. Vild og vild med hvor jeg bor, det er måske så meget sagt, men her er da meget hyggeligt :)
    Ja du ér vild med det tape der..og jeg fatter det ikke *G* Men jeg må nu indrømme at det er et flot kort du har lavet :)
    Smukt billede du har taget :)

    ReplyDelete
  8. Sødt kort. Kan man andet end være vild med 2400 NV ;)

    ReplyDelete

Thanks a bunch for leaving me a note. I can't wait to read it :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails